
Süper Lig’in 22. haftasında Fenerbahçe ile Rizespor kozlarını paylaştı.
Fenerbahçe mücadeleyi 3-2’lik skorla kazandı.
Fenerbahçe’de ilk kez sahaya çıkan Milan Skriniar, maçın ardından açıklamalarda bulundu.
“TARAFTARLARIMIZ HARİKAYDI”
Milan Skriniar şunları söyledi:
“Çılgınca bir maç oldu. Açıkçası, maça iyi başlamadık. Sonrasında çok fazla şans yarattık ama şanssızlık yaşadığımız yerler de vardı, 3-4 topumuz direkten döndü. İlk maçımda kazanıyor olmak mutluluk vericiydi. 2 ay sonra sahadaydım. Kolay değildi. Yolumuza galibiyetlerle devam etmek istiyoruz. Taraftarlarımız harikaydı, bize çok yardım ettiler. İlk golden sonra bizi motive etiler. Bu durumda rakibin de işi zorlaştı. Bir oyuncu olarak onların desteğini gönülden hissettim. Birlikte kazanmaya devam etmemiz gerekiyor.”


Fatih Yıldırım
Yazar
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
CHP’den Hükümete ‘NATO Şubesi’ uyarısı: ‘Oldu bittiye getirmeyin’
1362 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1200 kez okundu
3
2024: Dünyada seçim yılı
901 kez okundu
4
Trabzonspor’da moral tavan! Yerel basın şaşalı galibiyeti manşetlerine böyle taşıdı…
843 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
776 kez okundu