
Süper Lig’in 22. haftasında Fenerbahçe, 2-0 geriye düştüğü maçta Rizespor’u 3-2 mağlup etti.
Müsabakanın ardından ise devre arası transfer döneminde Fenerbahçe’den Rizespor’a kiralanan Samet Akaydin açıklamalarda bulundu.
“FENERBAHÇE’YE ŞAMPİYONLUK YOLUNDA BAŞARILAR DİLİYORUM”
Akaydin, şunları dedi:
Hakem konusuna girmeyeceğim. Sonuçta daha geçen hafta Fenerbahçe’deydim. Maç eşit seviyede, 11’e 11 oynansaydı galip gelen taraf biz olurduk, buna eminim. Fenerbahçe’ye şampiyonluk yolunda başarılar diliyorum. Ancak ben bugün kendi takımımı gerçekten tebrik ediyorum. İnşallah daha iyi olacağız. Hayırlısı.

Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
CHP’den Hükümete ‘NATO Şubesi’ uyarısı: ‘Oldu bittiye getirmeyin’
1362 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1200 kez okundu
3
2024: Dünyada seçim yılı
901 kez okundu
4
Trabzonspor’da moral tavan! Yerel basın şaşalı galibiyeti manşetlerine böyle taşıdı…
843 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
776 kez okundu